WHATEVER

7/11/2016

Witajcie! :)
Co tam u Was słychać? U mnie jak na razie całkiem dobrze. Niedługo idę na wesele, a tydzień później wyjeżdżam na długo wyczekiwane wakacje nad morzem. Już nie mogę się doczekać, żeby tak konkretnie wypocząć. Specjalnie dzisiaj przygotowałam TOP5 wakacyjnych (i nie tylko) piosenek, których ostatnio słucham bez przerwy. Oto lista:
  1. Selena Gomez - Kill Em With Kindness
  2. Selena Gomez - Same Old Love
  3. Jennifer Lopez - Ain't Your Mama
  4. Calvin Harris ft. Rihanna - This Is What You Came For 
  5. Jonas Blue ft. Dakota - Fast Car
Piszcie jakie są Wasze ulubione piosenki tego lata. Do następnego! :)








| Cap - Cropp |Top - H&M | Pants - Pull&Bear | Shoes - Converse |

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słucham tych samych piosenek 👌
    U mnie nowy post zapraszam :)
    http://anjaa-blog.blogspot.com/2016/07/girl-online-i-girl-online-w-trasie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny top ;) z tych piosenek najbardziej uwielbiam Selena Gomez - Kill Em With Kindness. Oczywiście obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słucham 3 i 4 piosenki z Twojej listy. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Może wspólna obserwacja? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych piosenkach, jednak słucham innych :)
    Bardzo fajna stylizacja!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nic nie chce mi się obecnie słuchać:D świetne masz włosy :O!
    może masz ochotę na wspólną obserwację? :) jeśli tak, daj znać u mnie
    buziaki :* kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja :)
    I ogolem piękne wlosyy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Jak dla mnie idealnie klimat wakacji oddaje piosenka Johna Mamanna - Love Life i ten cudowny teledysk - polecam ;) Świetna stylizacja i idealnie zadbane włosy!

    Zaobserwowałam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam: www.moroszkaaa.blogspot.com (nowy post o kremie z filtrem pod makijaż) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 i 4 zdecydowanie pokrywają nam się w hitach muzycznych :D. Co do stylizacji-> wreszcie znalazłam sposób jak nosić moją czapkę z daszkiem, którą całkiem niedawno kupilam na wyprzedażach : D

    Buziaki, theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. taak ja mam taką samą liste :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny post, oraz wspaniała stylizacja! Wszystko do siebie pasuje :D
    Zapraszam do siebie
    https://zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny top :) Tego lata słucham Calvin Harris ft. Rihanna - This Is What You Came For :D

    Obserwuję ;)
    https://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń