30 FACTS ABOUT ME

7/18/2016

Hej!
Przychodzę dzisiaj do Was z tagiem z którego dowiecie się kilka informacji  o mnie, a mianowicie - 30 faktów o mnie. Przyznam, że sama lubię czytać posty na z tym tagiem. Nie przedłużając zapraszam do czytania.

  1.  Jak już pewnie wiecie, mam na imię Dominika.
  2. Znajomi mówią do mnie Mika, Doma, Dominos.
  3. Mieszkam w Bukowie w województwie świętokrzyskim (niedaleko Kielc), ale sporo czasu przebywam w Cieślach. 
  4. Mam brata - Szymona, który jest młodszy ode mnie o 2 lata.
  5. Po wakacjach idę do 3 klasy gimnazjum. 
  6. 13 maja skończyłam 15 lat.
  7. Bardzo lubię kolor biały, czarny, szary i różowy.
  8. Muszę to przyznać, ale jestem zakupoholiczką. Mam bardzo dużo ubrań, ale ciągle kupuję nowe. Ktoś kiedyś stwierdził, że z mojej szafy można zrobić sklep haha
  9. Zawsze śpię w skarpetkach. Nie potrafię bez nich zasnąć.
  10. Gdy jestem na jakiejś wycieczce zawsze zamawiam rosół. Uwielbiam! 
  11. Nie przepadam za warzywami! Chociaż są wyjątki.  
  12. Ale za to lubię słodycze. Zresztą, kto nie lubi.
  13. Za każdym razem postanawiam sobie, żeby ich nie jeść, ale kiepsko mi idzie.
  14. Jestem typem osoby, który nie potrafi oszczędzać. 
  15. Mam aparat ortodontyczny, ale niedługo będę go zdejmowała z czego ubolewam :(
  16. Mam baardzo dużo okularów, że nawet nie potrafię zliczyć ile.
  17. Mam już długie włosy, ale korci mnie, żeby je ściąć.
  18. Lubię słuchać muzyki. Ostatnio nieustannie słucham Seleny Gomez. 
  19. Zawsze przy sobie mam telefon. Dosłownie nie rozstaje się z nim, bo czuję się jak bez ręki.
  20. Każdy telefon jaki miałam, zawsze kończył się z pękniętą szybką. 
  21. Nie mam ulubionego sklepu z ubraniami, ale najczęściej robię zakupy w H&M i Croppie.
  22. Kocham sok pomarańczowy oraz lody cytrynowe! 
  23. Co roku jeżdżę na wakacje. Przeważnie nad morze. 
  24. Uwielbiam oglądać filmy romantyczne.
  25. Rzadko chodzę do szkoły w związanych włosach, ale na co dzień owszem.
  26. Lubię zapach męskich perfum, szczególnie mojego brata.
  27. Zawsze chciałam mieć małego pieska.
  28. Okropnie boję się pająków. Są okropne. 
  29. Lubię adrenalinę! Marzy mi się skok na bungee.
  30. Dużo czasu spędzam na social mediach. Dla zainteresowanych: 
To do następnego! :)







| Overall - New Yorker | Shoes - Planty |

You Might Also Like

29 komentarze

  1. też śpię w skarpetach :D
    przepiękne włosy *.*!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie cały post pasuje do mnie np, bardzo lubię biały,czarny,szary i różowy, większość szafy mam w tych kolorach, lubię słuchać muzyki, cały czas mam przy sobie telefon, kocham sok pomarańczowy i zawsze chciałam mieć małego pieska :D
    Obserwuje i czekam na kolejne posty :)
    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tez nie mogę się rozstać z telefonem xD czasami rozmawiając przez telefon odruchowo drugą ręką szukam komórki w kieszeniach (yyy..xD) a potem panika, że zgubiłam ;D
    piękny strój :D
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładną urodę :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem zakupoholiczką :D Aż się przeraziłam jak dziś robiłam porządki w szafie :P
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że jesteśmy bardzo podobne! :D Ja też boję się pająków i dobrze wiem co czujesz :D Proponowałaś wspólną obserwację, więc ja już obserwuję ;)
    Pozdrawiam <3
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właściwie, to ja także lubię czytać posty tego typu. :) W takim razie jesteśmy w tym samym wieku. Boisz się 3 gimnazjum, testów i wszystkiego a może raczej nie? ;p Wiem, że wakacje, ale w sumie ciekawe czy tylko mnie przeraża następna klasa. ;) Taa, coś o wydawaniu pieniędzy też wiem. Świetne zdjęcia! Fajnie jest się czegoś o Tobie dowiedzieć. Także obserwuję. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. Koleżanka stwierdziła, że trochę mnie przypominasz, bo tak samo układają nam się włosy, hahah :) Nie ścinaj - są piękne. Hoduj i jak Ci się znudzą, zetnij i je sprzedaj. Ja mam taki zamiar :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe fakty, a zdjęcia bardzo ładne. Nie ścinaj włosów...są piękne, zazdroszcze Ci :D
    obserwujemy ? Jeśli zaobserwujesz daj znać, ja zrobię to samo :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fakty :) Super zdjęcia, ślicznotka <3
    Przy okazji zapraszam :)
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post. ;) Ja od września idę do LO, ciesze się, że skończyłam gimnazjum. ;) Powodzenia na testach! :D Ładne zdjęcia, obserwuje. ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz tak piękna urodę i włosy <3 Obserwóję i licze na rewanżyk :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też śpię w skarpetkach :D ślicznie Ci w czerwonym!

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię spać w skarpetach. I moim największym marzeniem jest skok na bungee. :D Masz takie piękne włosy, że szok! <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Do szkoły też zazwyczaj noszę rozpuszczone włosy, nie chce mi się ich rano układać. I uwielbiam sok pomarańczowy, chociaż staram się unikać słodkich napojów :)


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie umiałam kiedyś spać bez skarpetek, ale nauczyłam się tej trudnej sztuki podczas nocowania u narzeczonego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :) Masz śliczne włosy *.*

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam męskie perfumy♥ Zawsze jak jestem w Rossmanie, to psikam się testerami męskich haha :D

    obserwuję ;)
    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe fakty ;P
    I piękne zdjęcia w czerwonym Ci zdecydowanie do twarzy ! ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam niestety starszego brata :/
    A po wakacjach ide do technikum ^^

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obs? http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również jestem zakupoholiczką :) Uwielbiam takie tagi, bo dzięki nim czytelnicy mogą dużo lepiej poznać autora bloga!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uwielbiam Selenę! :)
    Pytałaś o obs. Ja już obserwuję (#83) :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe fakty i bardzo ładny look <3
    obserwuję :)

    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie śliczne zdjęcia!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz! Mi też stopy marzną ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe :) wzajemna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej ja nie cierpię spać w skarpetkach :P Czasem tylko w zimie mi się udaje :P Jesteś śliczną dziewczyną :))

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też mam aparat ortodontyczny, ale nie mogę się doczekać kiedy mi go ściągną. Mój blog

    OdpowiedzUsuń