COME BACK

7/08/2016

Cześć wszystkim! 
Jak już zauważyliście powróciłam na bloga. Moje nagłe zniknięcie spowodowane było brakiem czasu na robienie zdjęć, a bez nich pisanie notek nie miało najmniejszego sensu. Jednak nadszedł ten czas i znowu tu jestem. Pełna energii i chęci do rozwijania bloga. Starsze posty z których byłam niezadowolona zostały usunięte, ponieważ chcę, aby wszystko było dopracowane na 100%. Także to tyle wstępnych informacji! Więcej dowiecie się w kolejnych postach! Miłego oglądania! :)

                                          








| Top - H&M | Pants - | Shoes - Converse | Sunglasses - |





You Might Also Like

3 komentarze

  1. Dominika wróciła ♥ piękne zdjęcia :))

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;*
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A no dawno Cię nie było :D fajnie że wróciłaś :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń